söndag 8 maj 2011

Vår goding!

Efter några dagar kan vi bara konstatera att Pripps är en helt underbar valp! Han har ett så skönt lugn i sig...vilket passar Falcon väldigt bra! De har blivit riktiga polare redan. Mycket tack vare Pripps som tar det försiktigt med honom, inte biter tag särskilt hårt och håller avstånd. Det har lockat Falcon till att närma sig honom och idag har de legat bredvid varandra, tryckt nosen in i varandras päls och busat lite försiktigt. UNDERBART!



Hej storebror- ska vi leka?

Det är jag som är Pripps!

Om jag springer snabbt så kanske jag hinner gräva i rabatten- äsch...matte ser.

Extra gott med Falcons ben i Falcons säng....

2 kommentarer:

  1. Åh, så glad jag blev! Tänkte telefonterrorisera er, men då behöver jag inte det.
    Massor av pussar till Pripps!!

    SvaraRadera
  2. Å så söööt!! Kul att han verkar hitta sin plats i flocken :D UNDERBART! Kram

    SvaraRadera