måndag 21 mars 2011

Skön helg!

Helgen gjorde så som den brukar- rusade fram! Plötsligt är det måndag och man fattar ingenting! Jag som skulle tapetsera sovrum och gud vet allt....blev inget av något. Ja, ja...det betyder väl att man njutit av livet istället. För det är vi bra på! Precis när solen var framme cyklade hela familjen ner till stranden med picknickkorg...MYS!!! Ja, jag och Falcon gick- han har ju röntgats med C-höfter (fast det där vet man ju aldrig så noga....) så vi tar det säkra före det osäkra och skippar cykling på asfalt. Vi går ändå nästan lika snabbt ner till stranden som det tar för dem att cykla. En kvart tar det...så underbart att bo så. Havsmänniska som jag är. Min kära man har köpt mig en iphone- det roliga med den telefonen är att det är en så himla bra kamera i. Vilket gör det lättare att ta bloggbilder. Vi har bara en  digital systemkamera- som visserligen är kanonbra men som är stor att släpa med vilket gör att den ofta blir kvar hemma! Så här kommer mitt första foto med kameran från helgen! På Falcon förstås....

Fina Falcon som tycker om havet lika mycket som hans matte!

1 kommentar:

  1. Vilken fin bild på Falcon! Blir kul att försöka fånga 2 på bild sen ;)

    SvaraRadera