söndag 6 februari 2011

Spårplaner!

Falcon är en makalös spårare. Jag har fått suveräna tips från Annsofi om att lägga egna spår. Har testat detta men har nu hittat en kurs som jag nog ska hoppa på. Man betalar per spårtillfälle och har man inte spårat tidigare så kan man delta i teori innan. Finns några lediga kurstillfällen i februari som jag tänkte anmäla mig till. Ser verkligen fram emot det! Jag jobbar ju som frilansjournalist hemifrån (har precis fått ett nytt arbetsrum som är riktigt stort med en rejäl soffa där Falcon ligger på rygg och myser- ibland snarkar han så högt att jag inte kan göra telefonintervjuer...), runt lunch behöver både Falcon och jag en rejäl runda. Det brukar bli vid havet, i skogen eller i hundhägnet tillsammans med en massa fyrbenta kompisar, skulle vara kul att lägga in riktigt bra spårövningar vissa dagar.

Är bara tvungen att lägga in en riktig sötingbild på Falcon när han var liten....väldigt liten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar